alahai !


HAHA :D korang mesty pelik kan . knape degan pomwan nih kan .
huh ! dyer nih kibot doe . haiya ! malu seyh -,-
macam aku nih batak sagat kat laky kaw to .
laky dyer yg kibot tehegeh hegeh degan aku .. bodoh ! salah kaw lha pomwan !
tak rety nak jage . pastuh ! nak soal aku bagai ! macam polis !
kibot seyh ~ stakat branih cakap dalam fb .. #podahhhhhh lha doe .
mari m'gadap depan lha . haish !
macam bagos jea kaw nih kan . if tak nak laky kaw to m'gatal ! 
letak dyer dlam kain kaw ! HAHA :D ilikkkkkeeeee :))
eh eh eh ! aku degaa story lha kan ... kaw mintak pujuk rayu kat laky kaw .
tapy d'tolak . alahai ! sian doe ... #sedeh ! HAHA :D 
malu lha ngoi t'hegeh hegeh degan orag yg taknak kaw . kaw dha ludah dy tak kan kaw rele nk jilat balek .
haiya ! muke ade rupe . cari yg laen sudeh . bikin malu jea siakkkkk !



#maaflha aku post pasal kaw , aku dha cakap ! aku tak kan gangu idop orag to . kalo orag to tak gangu aku :)) soooo ! skarang kaw silap ! kaw yg gangu aku ... rasain :)) jyeah !