mulut manusia :)

haih ! pelik sial dengan mulot manusia nih .
aku pakai baju kurung kau kata PEREMPUAN MELAYU TERAKHIR .
aku pakai shortpant kau kata PEREMPUAN TAK ADA MARUAH .
aku pakai tudung kau kata BAJEK AYU .
aku tak pakai tudung kau kata aku BAJEK LAWA .
aku duduk rumah kata BAJEK BUDAK BAIK .
aku keluar malam kau kata aku PEREMPUAN SUNDAL
aku rapat dengan lelaki kau kata aku PEREMPUAN MURAHAN .
aku tak rapat pun kau kata AKU SOMBONG .

macam macam hal . ape aku buad semua nya tak betul . ape yang betul pun aku tak tahu .
yang kau tegur orang tu . bajek kau macam betol je jalan hidup kau .
haih ! pergi mati lah . kubur masing masing , aku nak buat ape aku punya pasal .
tak payah nak bzbodyyyy pasal aku . kau tu ape kurang nya .
susah eh hidup kau , kalau tak mengata orang seari . haih -,-